Subject: Kutse võrgulepingut sõlmima Kohtla-Järve, Kesk tn 6-39 [Ticket#48274591]
From: "Elektrilevi klienditeenindus Support" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 13:39:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea Rahandusministeeriumi esindaja

Tarbimiskoha Kohtla-Järve, Kesk tn 6-39 lepinguline klient esitas meile 
avalduse võrgulepingu lõpetamiseks. Elektri edasiseks tarbimiseks palun 
esitage

avaldus võrgulepingu sõlmimiseks.

Seda saate lihtsalt ja mugavalt teha:
- meie iseteeninduses <https://elektrilevi.ee/et/vorguleping>
- e-posti teel saates [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
avalduse, mille blanketi leiate SIIT <https://elektrilevi.ee/et/vormid>
- helistades klienditelefonile 777 1545, E-R 9.00-17.00

Seejärel vormistame võrgulepingu pakkumise, mille saadame Teile 
iseteenindusse kinnitamiseks või e-posti teel digiallkirjastamiseks.

Juhul kui uut lepingut ei sõlmita, sulgeme voolu 22.09.2025 seoses kehtiva 
lepingu lõppemisega. Uue lepingu sõlmimisel on voolu sisselülitamine 
tasuline.

Et vältida võimalikke lisakulusid ja tagada sujuv teenuse jätkumine, 
soovitame leping sõlmida esimesel võimalusel.

Heade soovidega

Maiu Nurmik

Võrgulepingute spetsialist

Elektrilevi OÜ

Äriklientide teenindus:  + 372 777 1747 | [email-masked]

Iseteenindus <https://www.elektrilevi.ee/eteenindus?reAuthenticate=true> 
võimaldab kiirelt ja mugavalt teha tegevusi oma võrgulepinguga, esitada 
tellimusi ja uuendada kontaktandmeid. Täiendav info elektrivõrgu teemadel on 
saadaval meie kodulehel: www.elektrilevi.ee <https://elektrilevi.ee/> .